Feestelijke opening waterportseizoen en doping roeisloep

Geplaatst op 14-04-2024  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Marnix Smulders

Start seizoen

Afgelopen weekend hebben wij het startschot gegeven voor een nieuw watersportseizoen bij WSV Admiraal van Kinsbergen in Elburg. We opende het seizoen op een feestelijke wijze met heerlijk gebak en gratis broodjes hamburgers voor alle aanwezigen.

img-4487 img-4485

Doping tweede roeisloep 'De Admiraal'

Om 13:00 uur vond een bijzonder hoogtepunt plaats: de onthulling van de tweede roeisloep, die de naam 'De Admiraal' draagt. Deze plechtige gebeurtenis werd met veel enthousiasme ontvangen door de leden van de vereniging en andere watersportliefhebbers die aanwezig waren.

doop roeisloep avk img-4503
whatsapp-image-2024-04-13-at-16-16-50 img-4524

De sfeer tijdens de opening was uitstekend en er heerste een gevoel van saamhorigheid. Met het onthullen van De Admiraal is het watersportseizoen bij WSV Admiraal van Kinsbergen officieel van start gegaan, en als vereniging kijken we uit naar een seizoen vol plezier op het water.

Laten we samen genieten van al het moois dat de watersport te bieden heeft in Elburg en omgeving!