haven-breed

Faciliteiten

Toiletgebouwen

Douches

We beschikken over 2 toiletgebouwen. Het groene toiletgebouw nabij het clubgebouw is voorzien van aparte douches en toiletten voor dames en heren. De deuren hebben een codeslot, voor de code kan je contact opnemen met de havenmeester na 18:00 uur.

Voor het douchen met warm water heb je een muntje van € 0,50 nodig.

Midden op het terrein hebben wij nog een toiletgebouw. Dat is vrij toegankelijk en hier is ook een ruimte om af te wassen.

img-3461
img-3463

img-3464

Drinkwater

Drinkwater is via deze steiger krijgen. De kraan staat aan het begin van de steiger en de slang hangt bij het toiletgebouw midden op het terrein. Wij vragen je de slang na gebruik weer terug te hangen.

Vuilwater

Het afvalwater uit uw chemisch toilet kan je lozen aan de zijkant van het toiletgebouw midden op ons terein.

LET OP! Voor oliehoudend bilgewater kan terecht in de Elburger Jachthaven of de gemeentehaven van Elburg.

Afval

Het reguliere afval kan je kwijt in de containers naast het clubgebouw. Omdat ons afval in de nascheiding wordt verwerkt hoeft je het niet te scheiden.

img-3460