20180630-div26-a0006

Huiskamer van de vereniging

Ons clubhuis vomt het middelpunt van onze vereniging. HIer vinden allerlei actitiviteiten plaats.

Kantine en bar

In het clubhuis nemen de bar en de huiskamer de prominenste plek in. Hier kan je na je zeilles lekker genieten van een snackje en wat te drinken. Of je opwarmen bij de open haard.

Achter de bar staan vrijwilligers en samen helpen we elkaar. Zolang er jeugdactiviteiten zijn wordt er tot 15:00 uur geen alcohol geschonken. Een 0,0% biertje is uiteraard geen probleem.

Panoramaterras

Voor het clubhuis ligt het panoramterras hier kan je heerlijk zitten en genieten van alle activiteiten op en rond het water.

1-2-2
img-1956

Instructielokaal

het instructielokaal wordt naast instructies gebruikt voor zeillessen en overleggen. Tijdens evenementen is het ingericht als wedstrijdsecreatriaat.

Kluisjes

Naast de ingang vind je de ruimte met de kluisjes voor de optimisten. Via de instructeurs zijn de kluisjes te huren voor een seizoen.