Samen - Actief - Plezier

Onze vereniging draait op de actieve inzet van al onze leden bij evenementen, onderhoud en ons clubhuis. Dit is het karakter van onze vereniging: Samen met Plezier Actief te zijn rondom de watersporten:

• zeilen,
  • roeien,
  • kanoën,
  • zeil- of roeiles
afbeelding1 2

Binnen onze vereniging is alleen plaats voor mensen die zich hier in herkennen. Mensen jong en oud, die de handen uit de mouwen willen steken door bijvoorbeeld iets te organiseren, onderhoud te doen of andere initiatieven hebben. En het daarnaast leuk vinden om een bootje in de haven hebben en genieten van onze vereniging.

Zoek je een plek voor je visboot, een trailerhelling, speedboot, jetski of partyponton? Dan raden wij een van de campings of de haven van de gemeente Elburg aan. Onze verenigingshaven is hier niet voor bestemd.

Vrijwilligers inzet

Als je lid wordt van onze vereniging brengt dat dus verplichtingen met zich mee. Om de haven, het terrein en het clubhuis in goede staat te houden is elk lid verplicht mee te helpen met hand- en spandiensten,. We vragen alle leden welke actieve rol hij of zij wil gaan spelen in een activiteit, evenement, commissie of wellicht het bestuur.Volgens ons Huishoudelijk Reglement hebben wij dat zo afgesproken: “Leden die een boot in de haven, of aan de wal hebben liggen, in de leeftijd van 18 tot de AOW gerechtigde leeftijd, dienen 2 x 4 uur per jaar zich in te zetten voor de vereniging.”

Procedure aanmelden

Als je je wilt aanmelden voor het lidmaatschap van onze vereniging kan dat via het contactformulier bij onze secretaris. De secretaris nodigt je uit voor een kennismakingsgesprek met het bestuur op de eerstvolgende bestuursvergadering. Bij deze kennismaking zullen wij ons voorstellen en horen wij graag wat je verwachtingen zijn en welke rol jij binnen de vereniging willen gaan invullen.

Naar aanleiding van de kennismaking neemt het bestuur een beslissing over de aanvraag. Als het bestuur besluit het lidmaatschap toe te kennen wordt dit na betaling van entreegeld en contributie definitief gemaakt.

Je algemene gegevens

Waar kunnen we je bereiken?

Beveiligingscode Beveiligingscode