Dag 1 Pinksterwedstrijden 2024

Geplaatst op 19-05-2024  -  Categorie: Zeilen  -  Auteur: Marnix Smulders

De eerste dag van de Pinksterwedstrijden in 2024 was weer een succes!

Met zo'n 25 deelnemers van voornamelijk onze eigen vereniging was het soms lastig zeilen met weinig wind. Daarom was er maar 1 wedstrijd en hebben we vroeg geluncht. Na de lunch was er meer wind en kon er meer gestreden worden om de prijzen wat nogal een uitdaging was met de draaiende wind. Voor de lunch werden wij dankzij de spontane hulp van vrijwilligers op een toffe wijze geholpen door de familie Spronk. Op deze pinksterdagen hebben we allerlei lekkers als soep, fruit, krentebollen kaas, broodjes gezond en natuurlijk broodjes frikandel, kroket of kaassoufle.

img-4650 img-4646 img-4648

's Avonds na de wedstrijden was er een BBQ. Vanwege het onweer was dat voor de BBQ een uitdaging, maar Douwe stond zijn mannetje in weer en wind! Binnen stond de familie Gerritsen achter de bar! De kinderen bakten de friet voor het buffet en Alexander was pizza's aan het bakken met zijn eigen pizzaoven!

Na het eten was er nog een afterparty achter op de dam die nog tot laat door is gegaan.

Updates en uitslagen volgen nog