haven-breed

Beste passant!

Van harte welkom in de haven van de Elburger Watersportvereniging Admiraal Van Kinsbergen. Sinds 1953 ontvangen wij al gasten en jij bent er daar nu ook één van.

Wij zijn een vereniging die draait op vrijwilligers. Samen met ons allen proberen wij dit unieke plekje in het Natura 2000 gebied in topconditie te houden en wij vragen je hier tijdens je verblijf rekening mee te houden.

Voor een passantenligplaats kan je je melden bij de havenmeester tussen 18:00 en 20:00 uur via telnr./ whatsapp 06-54747027. Bij geen gehoor kan je contact opnemen met de hulphavenmeester op 06-41370595.

Ons clubhuis is geopendn op de laatste zaterdag van de maand vanaf 16:30 uur. In de zomer proberen we iedere zaterdagmiddag op te zij, maar dit is afhankelijk van de beschikbaarheid van vrijwilligers.

Namens alle leden wense wij je een aangenaam verblijf toe!

Met hartelijke groet,

Steven van Triest

Havenmeester

Hanzestad Elburg

Photo by Niels Bosman on Unsplash
niels-bosman-av4bfwuytwc-unsplash

Onze vereniging ligt op 5 minuten fietsen (of een klein half uurtje lopen) van de historische Hanzestad Elburg. Elburg is bekend om haar historische sfeer, de leuke winkeltjes, gezellige terrasjes en restaurants. In de zomermaanden zijn er diverse evenementen.

Voor meer informatie kan je terecht bij het VVV-kantoor die is gevestigd in het Gemeente Museum Elburg aan de Jufferenstraat.

liggeld

Voor de contante betaling van het liggeld vind je naast de ingang van ons clubhuis een vitrine. In de kast naast deze vitrine liggen enveloppen waarin je het havengeld kunt stoppen. Deze kan je vervolgens deponeren in het vakje naast de enveloppen.

Betalen met pin is ook mogelijk, hiervoor kan je contact opnemen met de Havenmeester.

Tarieven passanten:

Liggeld:                      € 1,25 /m1 per dag (inclusief stroom)

Toeristenbelasting:  € 1,15 p.p.p.n.

Aanmelden als passant

Beveiligingscode Beveiligingscode